sophiesresa.blogg.se

Min resa till Thailand. Flyget till Thailand avgår den 30 November från Köpenhamn och jag landar åter i Köpenhamn den 5 April 2016.

REGN!

Publicerad 2016-03-28 13:59:00 i Allmänt,

Idag regnar det, första gången på flera veckor och som det ser ut som det kan bli ett ordentligt väder. Dessutom har regnat prickat in just den dagen när Job 2 Do ska spela här i khao lak, vilket säkerligen inte blir av nu eftersom det regnar och han har inget tak över scenen. Hittentills har jag inte gjort någonting utan det är som vanligt, bara varit nere på stranden och tagit det lugnt och helt enkelt bara njutit av de sista dagarna. För snart är resan slut och om en vecka sitter jag här sista kvällen, usch det gör ont i mitt lilla thailand hjärta. 
 
Annars har jag verkligen ingenting att berätta. Vi ska åka till phang nga någon dag i veckan så vi kan förlänga mitt visum jag ska även försöka åka till seastar piren och säga hejdå till folket där, men vilken dag vet jag inte än. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophie

Tog studenten i Juni 2015. Bestämde mig för att ta ett sabbatsår och åka till favoritlandet Thailand i några månader. Efter många om och med blev biljetten till Thailand bokad och resan blir av.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela