sophiesresa.blogg.se

Min resa till Thailand. Flyget till Thailand avgår den 30 November från Köpenhamn och jag landar åter i Köpenhamn den 5 April 2016.

Ingenting händer

Publicerad 2016-03-24 12:34:31 i Allmänt,

De senaste dagarna ser ungefär likadana ut, därför har jag inte bloggat eftersom det inte finns någonting alls roligt att berätta. På dagarna är jag på stranden och gör ingenting, njuter av de sista dagarna bara. På kvällen är jag antingen med Ta och hans vnner och äter och umgås eller så är jag i turistbyrån och gör ingenting. Imorgon är fredag och sedan är det lördag, då ska jag egentligen åka till Surin men det vet man ju aldrig. Jag ska även prata med Ta om han har plats kvar i sin dykargrupp på antingen måndag eller söndag så jag hittar på någonting. Vi får se hur det blir helt enkelt. VIlle bra säga att jag lever fortfarande det händer bara ingenting så det är ganska tråkigt att läsa om samma sak varje dag! :) Men vi hörs mer när det händer mer, det kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophie

Tog studenten i Juni 2015. Bestämde mig för att ta ett sabbatsår och åka till favoritlandet Thailand i några månader. Efter många om och med blev biljetten till Thailand bokad och resan blir av.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela