sophiesresa.blogg.se

Min resa till Thailand. Flyget till Thailand avgår den 30 November från Köpenhamn och jag landar åter i Köpenhamn den 5 April 2016.

Uttråkad

Publicerad 2016-02-11 12:37:48 i Allmänt,

Den senaste tiden har jag inte gjort någonting. Därför har jag inte skrivit. Men jag lever. Iförrigår var dock Naree barnvakt till sin systerdotter och vad är inte bättre än att leka med en 2 åring när man har tråkigt. Så jag hade det väldigt roligt. Naree behövde jobba och jag tog hand om milia. Hon hade fått en flygande Elsa så den var vår underhållning under kvällen. Väldigt svår att flyga måste jag säga. Men hon klarade det galant efter ett tag. Igår kände jag på kvällen att jag började få väldigt ont i halsen ich huvudvärk. Och det blev bara värre. Idag har jag bara legat på rummet då jag har Haft en hemsk huvudvärk, lite feber och galet ont i halsen och kroppen. Har just varit hos läkaren och kollat och en rejäl förkylning i halsen har jag rykt på. Medicin har jag fått i alla fall så vi får hoppas att det blir bättre snart. 

Ha det så bra!!




Tror thailändare har någon hemlig kärlek i tabletter. Men det får gå. Deras Ipren var dock det coolaste. Helt rosa :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophie

Tog studenten i Juni 2015. Bestämde mig för att ta ett sabbatsår och åka till favoritlandet Thailand i några månader. Efter många om och med blev biljetten till Thailand bokad och resan blir av.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela